uuuuäääh

jag är sjuk, hostar så fort jags äger något. kul!... låg hela natten och kvävdes typ,
jag har inte råd att vara sjuk för fan! gör mig frisk! SÅ JAG FÅR GÅ UT OCH SÄLJA LITE ABONNEMANG !!!! det låter väl bra, eller hur?

arbetsskada..

sthlm var bbajs för alla klagar på att jag fått dialekt......



en bra sak är att i måndags på jobbet  så vare en 85 årig gubbe som var kund hos oss, bjöd ut mig på dejt den 15e oktober! (Y)






snart flyttar jag och jag har varit duktig idag och sorterat alla mina räkningar osv i olika mappar och ringt runt till alla för att kolla vad jag inte betalat osv (för jag har ingen koll?!?!) men nu äre chill och allt betalas nästa vecka, sen kan man börja leva igen.





btw så vill högsta chefen utbilda mig inom faktuering och hemtelefoni, because jag är den bästa ever dom haft på jobbet och han vill att jag ska jobba med mer avancerade saker osv. för jag är för bra för att sitta på xsale. toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0