supbowling

alltså jaha, personalfest imorgon och man måste gå, annars måste man betala 300 spänn iallafall, jag som planerat att inte gå, jag som skulle mysa med jimmy. Men jag får väl gå iallafall då och supa ned mig eller något. Bara jag inte gör bort mig och skriker utanför slottet igen och visar mina arbetskollegor mitt sanna jag, vore liiiite pinsamt.

jag är ju den snälla flickan som alltid är rolig och trevlig på jobbet.
bara jennie och niclas som vet mitt sanna jag..tyyyyp!

nej nu får jag ju lite ångest, jag borde inte dricka på lördag.
eller jag kanske ska ialla fall? kan ju bli kul, för jag lär ju ändå sluta här snart? om jag får jobbet inne i örebro.
fan va svårt! full och brutalt efterbliven eller nykter och pryd?
äh bäst jag super till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0