saker jag inte tål

  1. när jimmy inte hör av sig
  2. när jimmy lägger på i örat på mig och sedan vägrar höra av sig
  3. att jimmy tydligen ska börja jobba i enköping (hade du tänkt pendla från nora eller?!!) och inte sagt ett skit till mig och skitit i arbetsintervjuer här i örebro
  4. att jimmy gör mig så jävla ledsen och arg
  5. att han ljuger
  6. att allt är bara helt fel




är det så svårt att lyfta på luren och prata med mig? måste jag jaga runt för att få tag i honom i flera dagar och sen mötas av "jag ringer dig sen för min mamma mår dåligt blablabla bullshit" sedan visar det sig att han är ute och super istället! Andreas hade tydligen rätt, utnyttjar och ljuger och raggar runt på små 14 åriga brudar på hamsterpaj liksom. kul liv hörrö!

"har du kommit hem nu?"
- va?
"jaa är du hemma redan?"
-vad fan menar du?
"oj, vem är du föresten..sofia som är tillsammans med jimmy? jaha..oj..eh..ne skitsamma.."

jag är så jävla förbannad och ledsen så jag vill bara gråta och skrika på samma gång. det här börjar fan kännas som mitt ex. varför råkar jag alltid ut för det här? vad fan är det för jävla fel?!

om jag skulle ha vetat om det här skulle jag väl för fan inte från första början inte skaffa en 3a i NORA som är för dyr för att stå för ensam, jag hade räknat med vi två liksom. jag har fan skrivit upp våra utgifter vi kommer ha per månad och verkligen räknat varenda krona för att allting ska gå ihop när vi flyttar (om 2 veckor). men nej då ska jimmy helt plötsligt jobba i enköping och supa runt med sina polare. KUNDE HAN INTE SAGT DET INNAN JAG PLANERADE ALLT? min framtid för det kommande året handlade om det här! nu går allt åt helvete! tack så jävla mycket. tack.


jag orkar fan inte, dra åt helvete jävla svin.



en bra sak finns faktiskt. jag var hemma hos niclas ikväll och kollade på idol, han bjöd mig på massa te och halstabletter och gav mig massage för "det är bra när man är sjuk"
kul att det finns någon som uppskattar en iaf. pff...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0