oh I love you

jag är glad idag för idag hämtade jag ut min nya fiiiina alldeles egna laptop <3 har suttit framför datorn hela dagen idag sen jag fick den. men den är min nya pojkvän.

imorgon blir det utgång med lille niclas och hans student polare(?) kanske. men det ska bli kul iallafall, undrar bara vart vi ska bege oss, inte pasta igen hoppas jag för där är det tråkigt som fan. dött, tills jag kommer då of course.

niclas: jag kommer sakna diig
jag: aww men du, du slipper mig inte så lätt!
n: vadå?
j: vi två ska ut och supa, göra en repris från personalfesten på fredag!

haha men det lär bli kul. tycker lite synd om honom för jag var hans enda vän på jobbet och när jag dök upp där i onsdags så blev han skitglad och vinkade, sen blev han less och nere när jag sa att jag sagt upp mig. så mitt samvete blir att bjuda ut han imorgon och supa lite. det var ju ändå länge sen. det var ju fan personalfesten sist.
varför? inge pengar och kanske för jag hade sjukt med ångest efter den kvällen..lite iallafall. blir nog inte lika vilt imorgon, men vem vet när jag blir full. då finns det som sagt inget stop. moha ha.

imorgon ska jag på möte för förskolan, kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0