no idea

vet liksom inte varför jaga lltid lyckas hamna i skiten på ett eller annat sätt. jag är för naiv och tror bra om allt och alla och håller mig kvar för jag tror det ska bli helt bra och underbart. wake up!
nu sitter jag typ i skiten och jag dras alltid till fel killar, varför? vad gör jag för att bara få skitstövlar till pojkvänner. jag bryter för fan ihop snart.

jag vet, alla sa det redan för någon månad sedan, "men vi har ju planerat och han sa faktiskt.." blablabla. ord är bara ord har jag insett nu och ingenting mer.

fan.



det är just det här, jag har så jävla svårt att bli kär, just det här som jag är så off mot alla och inte kn lita på någon, just det här som gör att jag är så jävla osäker och stänger alla ute och berättar ingenting för någon, just det här som jag att jag stänger världen ute och inte orkar med jävla horfittlivet. när jag väl kommit ur en 1 års deprission för allt va så jävla bra, jag kom över mitt ex och allt han gjort mig, kommit över allt och gått vidare, ja men då blir det såhär. det är ju kul att förstöra andra människor liv och känslor...



kommer aldrig släppa någon in eller lita på någon igen, det visas ju hela jävla tiden att alla är likadana.


jag är för jävla snäll och mesig som låter det här hända gång på gång.

Kommentarer
Postat av: Erf

Om du är typen som gillar att ta det lugnt och vara hemma och mysa och om du är ute och festar och träffar killen i dina drömmar så kan man fundera på om den killen är likadan som du? han kanske håller på o ränner runt o festar oftare än man vill :/ nu vet jag inte om ni träffades så. men man får gräva i mycket skit innan man hittar guldklimpen :)



Varför ska du vara trött på DITT liv för att någon ANNAN är en idiot? =) det verkar ju inte så värst smart hehe ^^

Det blir som med allt annat, bättre med tiden :P

2008-09-22 @ 10:57:29
URL: http://google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0