jag ska aldrig mer dricka

vad ska man säga om personalfesten?........
jag vann på bowlingen, det var skitkul och sen åt vi middag. Camilla var fullast av alla och fick åka hem vid 9 hahaha.

sen drock vi iväg till stadsparken och niklas gick runt och sa till alla att jags kulle med han hem och blablabla så tjata han efter mitt nummer osv. då säger sandra "dejtar du och niclas?" jag: NEEJ och niclas typ: hehehe

sen mötte vi några utbytes studenter och då gick allt uför. jag blev skitfull och har ångest för att gå till jobbet på måndag.
kom hem typ vid sex imorse, vet inte vad jag gjort riktigt. herregud!

kommer ihåg att niclas skulle hjälpa mig hem, och jag cykla på hans cykel rätt så vingligt haha,
men sen så cykla han hem och jag hooka medniclas nr. 2 och han va snäll och gav mig vatten.

sen vette fan alltså.

usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0