jag e bäst

idag på uppstarten efter lunch hade jag sålt bäst av alla (12 stycken) och fick applåder osv osv.
sen så berömde alla mina chefer mig inför alla på mötet också att jag låg bäst till med samtalstid osv osv. blablabla.
och att alla andra låg skitdåligt till förutom jag SOM VAR BÄST! jag är rätt stolt!


sedan nyss sa petra och katarina att jag kan produkten bäst, jag vet hur jag slka prata och framföra allt i telefonen
och jag är typ bäst helt enkelt här på jobbet.


maria vill fika med mig någon dag.




nuförtiden älskar alla mig här (eller ja efter i lördags)


Kommentarer
Postat av: Frida & Fabulous

Haha härligt!

2008-09-09 @ 16:03:56
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: m.e

Schysst men dont confuse love and envy! :P

2008-09-12 @ 10:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0