JAG BLIR GALEN!

det händer ingenting i mitt liv! jag vet inte vad jag ska göra, jag får panik!
panik att jag tydligen har massa pengar nu också, vad ska jag göra med dom? spara? TRÅKIGT!
ska dock ge bort en del men sen då? jag vill tatuera mig men jag orkar inte åka till kumla och få hepatit c av en lodis, och jag orkar inte vänta i typ 4 månader på att få en tatuering! jag vill resa men jag vet inte vart! eller när eller med vem?!

jag vill ut och ha kul, men ingen har råd eller orkar,
jag vill flytta NU! men måste vänta.
JAG VILL HA BARN NU! men det spelar tydligen ingen roll hur mycket man än knullar och får sagge i sig, inte fan blire nåt med det?! ( hahahahahahhahaha)
JAG FÅR PANIK! JAG VILL ATT DET HÄNDER NÅGOT NU!

jag vill ha ett BRA jobb där jag kan bli värsta super karriäsrkvinnan,
jag kommer ingen vart på mitt jobb nu, man bara gör samma saker hela tiden, det händer ingenting!
man kanske borde knulla niklas på sitt skrivbord när alla är på lunch? vad krävs för att få lite action i sin tillvaro?

jag vill att det ska hända saker i helgen, vill åka till sthlm och hooka med jimmy, men ändå inte för vill inte tillbaka till sthlm. jimmy får komma hit as always, men han har inge pengar. jag har onti min tand och i huvudet och i mitt öra som jag har haft lock i i typ 3 månader nu. jag är säkert döv. typ.

SNÄLLA GUD, GÖR SÅ ATT DET HÄNDER NÅGOT NU OCH DET JÄVLIGT FORT!
mitt liv är så tråkigt och tomt. ge mig lite action!

Kommentarer
Postat av: petter

har läst din blogg,har du ingen som helst självrespekt???!!!!

knulla,sagge,tatuering.....låter mer som whitetrash

än som karriärskvinna.

2008-09-08 @ 09:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0