ha ha ha

alltså, varför har alla börjat bli typ mytomaner? är det någon ny trend efter emo? wtf liksom.
alla ljuger och ljuger för dom tror att det inte märks men allting är så jävla genomskinligt.
igår var det en månad sedan vi pratades vid och jag har inte ens tänkt på dig,
men kul att jag ser nu att du ljugit till din nya tjej att jag var otrogen, att jag är äcklig och en idiot.

HAHAHAHHAHAHAHAHA

ursäkta mig, men fin start på ett nytt förhållande? dont think so.
vem var det egentligen som ljög för mig i 1 års tid? som var otrogen (inte bara en gång utan hundra minst)? osv osv osv.
jaja, jag skrattar bara nu för det är så jävla löjligt.

män växer nog aldrig upp, ialla fall inte du.
det är alltid så jävla synd om dig för "alla har vart otrogna mot mig, jag hatar mitt liv" blablabla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0