burning bright

Åkte till jobbet idag och sa upp mig. lite ledsamt såhär i efterhand faktiskt fast alla smörade för mig rätt så falskt.
niclas sa att han skulle sakna mig osv. så vi två planerade utgång på fredag, kanon!

Petra och jag bytte nummer för hon ville träffas som vänner och "tänk inte på att jag vart din chef blabla utan se mig som en vän"

kommer sakna jennie mest, jennie, sanna och sandra..typ.  men ja.



vet inte om det här med thailand längre. det kanske i nte är seriöst? jag kanske blir grundlurad? så sitter jag där på andra sidan jordklotet utan någonting. niclas2 ringde mig nyss också, fick en liten klump i magen.


vet inte vad jag ska göra eller vad jag vill.
vad fan håller jag på med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0