19278365

jag sitter här och det spelas james blunt på radion, med just den låten jag hatar så extremt mycket. fast nu när jag sitter här på jobbet låter den faktiskt rätt okej, lite sådär fin och sorglig.
jag har suttit och peppat upp alla här med utgången imorgon, alla verkar inte lika pepp som mig.
förutom annsofie som tjatat hela dagen "vad ska du dricka imorgon?", ofta man planerar vad man ska dricka dagen innan? eller man kanske gör så vad vet jag. jag kanske borde skriva värsta listan på det jag ska dricka, lär börja med cider sen när jag är packad blire drinkar och sprit. borde vara dödstraff på det..ialla fall för mig.

jag tänker hela tiden på vad jag ska ha på mig imorgon (viktigt)
ska handla med mig pizza, chips och sånt hem tills ikväll efter jag varit på stan
vet dock inte hur jag ska få hem allt..jimmy skulle varit här nu, han brukar få bära mina saker (under dödshot that is)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0