städ och häng med familjen

Idag så har jag lyckats slängabort allt gammalt skräp och rensat i mitt rum och min garderob,
blev 3 stora sopsäckar proppat med kläder som jag ska springa ned och lämna till myrorna strax (eller lämna och lämna, jag ska ställa dom utanför deras dörr fast man inte får det, måste bara bli av med det nu)

Bjöd ut pappa på resturang, ingen hit för personalen var otrevlig och det tog över 1 timma att få maten. Dålig service helt enkelt. Hela familjen fick sitta och underhållas av min syrra som bara satt och pratade om sig själv och hennes kompisar hela tiden, yay vilken underhållning!

Imorgon åker jag till örebrooooo och ska leka med min farmor. hon har ringt hela dagen idag för hon är så glad att jag ska åka till örebro, hon har planerat för oss att "vi ska träffa massor utav folk och blablabla"
hänga med hennes vänner som är typ 60+? spännande...

Kommentarer
Postat av: Emma

gå in på Html när du skriver ett nytt inlääg(bredvid infoga bild) där klistrar du in "texten" från youtube. På youtube tar du och kopierar Embed:s "text" :)

2008-07-13 @ 22:26:52
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0