ska vi åka utomlands? - ja, vad sägs om Örebro?

har varit och ätit på resturang med min faster, hennes flickvän och farmor med familjen.
mycket mat blev det och efterätt. Detvar ialla fall trevligt och det uppskattades verkligen.. typ.
På onsdag flyttar jag då till örebro och farmor har nog planerat hela mitt liv framöver så jag behöve rinte göra något,
hon tänker åt mig också. haha, har fått 4 lägenhetserbjudanden också, koolt!

just nu är jag ensam hemma och chillar till musik. måste dock ner på ica snart och lämna tillbaka filmen vi hyrde igår, Hitman. den var tydligen asdålig, jag kollade aldrig för jag somnade ehe.

min fot har somnat och det är jobbigt, för då kan man inte gå och det sticks så man inte vågar röra foten.
jag hatar somnande fötter, kan dom inte bara hålla sig vakna ha..haa..haa!

nä vad jag hatar min blogg, så jävla boring. får bli ändring på det.

Farmor - det är som att vara i Afrika när man är där jag bor.

(hon bor i ett område där det bara bor turkar och niggas)

Pappa - vadå har du flyttat in till nåt jäkla flyktingläger?

LOL! HEHE! typ så. ja tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0