mental rensning

Jag ska nu göra en hel rensning och ta bort all dålig energi som jag bär på mig,
läsa PS tidningen och Självkänsla NU! boken (som är den bästa ever),
slänga gamla saker och rensa,
ringa om olika saker och börja organisera.

det är typ den bästa medicinen någonsin, faktiskt.

Sen borde jag skaffa någon sysselsättning tills jag börjar arbeta,
typ köpa träningskort eller något (för det är rätt boring att bara ute och gå osv.)

borde sluta äta godis, glass och allt med socker, vitt bröd, mjukt bröd, läsk, saft osv osv.
nu börjar total rensningen..spännande.

för övrigt har jag sjukt ont i huvudet just nu och är trött,
men inte så trött så att jag kan sova. jobbigt ..
ska börja läsa boken tror jag, och imorgon blir det stor städning och rensning av alla mina saker.
kanske sälja något på tradera och tjäna in lite cash samtidigt? haha
har så sjukt mycket saker så det finns inte + hundratals kläder jaginte användt på flera år,
dom ska jag skänka bort till myrorna.

:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0