jag är så töntig....

Idag har jag varit med Jimmy hela dagen, helt perfect har det varit.
satt i bågen och chilla först med hans vänner (SLEM VAR DÄR!!!) usch..

Mikke frågade om jag var hans flickvän. och att jimmy borde bli tillsammans med mig för jag hade helt magiska och fina ögon. sen drog vi hem till mig och chillade, promenerade (höll handen, typ cute som fan), spelade tv spel, jimmy fastna lite vid datorn vid något fotbolls spel, tönt! käkade lite, sen låg vi i min säng och vilade. En helt underbar dag helt enkelt.

ingen har behandlat mig så bra som han gör på skitlänge, jag känner mig omtyckt och behövd. Närhet skadar aldrig, kramar, mys, hålla handen och pussar = tummen!

följde han till bussen för han skulle hem, så var det något jävla retard där som stod och mimade till eminem låtar och vi satt mest och skrattade och sa hur mongo han såg ut. känns tomt när han åkte iväg, vad är det här? börjar jag få känslor? kärlek? jag vill iallafall inte att han ska vara med någon annan tjej och göra likadant..
jag kanske är kär? JAG VET INTE?!




J:är du kär i mig?
S: ja som fan
J: är du?
S: nej jag bara skoja!
J:meh ..




åh vad bra jag är på det där med att visa känslor. (Y) bra sofia, bra gjort..














jag är nog kär................eller i allafall väldigt betuttad... (haha ordvalet (Y))



 hjälp.

Kommentarer
Postat av: .....

YES I THINK YOU THINK TOO MUCH!

gör de du känner för.

ingen ide att älta de förflutna

du förtjänar det bästa!!!



P&L

2008-07-22 @ 22:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0