dude wheres my car

min mage kurrar och låtar som en jävla björn, ekar i hela huset säkert.
men jag är nervös, ont i magen, och lite confused.

inget svar från någon någonstans. dammit. vad gör alla?
eller är det bara jag som är tråkig . ovärt..

jag är tröttare än tröttast men kan inte sova ännu,
imorgon vet jag inte vad som händer, men hoppas på något bra.



nu vet jag vad det är, jag borde skaffa mig en hobby (förutom internet och datorer då).
man kanske borde börja dansa balett eller göra något brutalt och åka pulka nedför en rulltrappa.
har inte bestämt mig än. det kommer!


Kommentarer
Postat av: dude?

shibby .. low five!



puss på frugan ;)

2008-07-20 @ 23:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0