DIE DIE DIE

första dagen på jobbet är ju självmord, men så jävla roligt!
jag och simon satt och gjorde bort oss till alla kunder och garva ihjäl oss, jag va skiträdd när jag skulle ringa mina första samtal och skratta och gjorde bort mig fullständigt, men vih ade askul hela dagen.

janniik : asså du har bästa telefonrösten ever du gör så man fastnar för dig och köper allt du erbjuder!









måste bönder vara sdå desperata? typ tar vilken tjej som helst för att få bli av med oskulden och få ha en tjej.
muina cigg är slut och jag är arg på världen (utom mitt jobb och mina arbetskamrater och några personer till)

niclas är ett retard och jag kommer tvingas ta samma buss som han varje dag dit och hem. hjälp?!



alltså hänger hos farmor så kan inte ha datorn, kommer men roligare detaljer och tankar senare. HEJDÅ!

(jag sålde ett abbonemang idag YES! BONUS)

Kommentarer
Postat av: Johan

Gillar pinuppan i din header. Har själv en pinuppa, fast på kroppen. =)

allt väl med dej?

2008-08-08 @ 15:17:52
URL: http://blidsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0