det är coolt att vara 15

BUSSTREJKEN ÄR ÄNTLIGEN ÖVER! känns som att tiden har stått stilla när det inte gått några bussar överhuvudtaget, nu kan man börja leva igen känns det som. Jag hatar nämligen att åka tunnelbana. Men nu börjar mitt liv igen.. eh.. som om jag gör vettigare saker när bussarna går. Men det är iallafall skönt!

På tunnelbanan påväg till vällingby satt det ett gäng killar i 15 års åldern som hade massa kassar med klirrande flaskor, antog att dom skulle på någon "VÄRSTA FESTEN" - fest och "SUPA SKALLEN". Dom satt och pratade om någon film och ena killen typ "man grinar fani slutet av filmen" och alla blev knäpptysta..killen skrattar lite osäkert och ba "nemen jag driver jöö HÖHÖHÖ" och alla pustade ut typ och HÖHÖHÖHÖ fyfan va bögigt!
ofta det är bögigt att gråta liksom? eller jag kanske är dum, det kanske bara är homosexuella män som grinar. :(

Sedan snacka det om att hasch är såååå mycket bättre än marijuana. ofta någon av dom har testat? dom har inte ens kommit på att man kan runka än. nåja, tycker det är kul att lyssna på små tuffa barn. får lite ångest, var jag så när jag va 15? skröt jag om massa saker, om hur full jag varit, och hur full jags kulle bli i helgen osv. gjorde jag så?
man sa alltid att man varit på "ÅH DU MISSA VÄRSTA FESTEN JAG BLEV SKITFULL OCH SPYDDE I TUNNELBANAN" men egentligenvar det typ 4 pers som åt chips och kollade på film och så åkte man hem vid 11 tiden för mama hade sagt att man var tvungen att vara hemma senast 12.

Kommer iofs ihåg att man tyckte det var lite ballt att man hade alkohol (som man snott av sina föräldrar såklart!! i barskåpet) och alla typ "wow haru lyckats fixa gin ? omg " så gjorde man någon tuff häxblandning som man tvinga i sig för "det är ju inte kul att va nykteeeeeeeer man ska va skiiitfull"
vilka tider det var, och så hade man cigg som man inte ens kunde röka, man tog munbloss och hostade som fan om det råka komma ned i halsen. men ja man var ju liksom skit cool!

nej du, jag längtar inte tillbaka till dom tiderna inte. mest pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh herre, länge sen ett inlägg fick mig att skratta såhär!

2008-08-08 @ 16:40:31
URL: http://virraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0