att fiska bekräftelse

"min tes är att snygga tjejer vill höra att dom är intelligenta och intelligenta tjejer vill höra att dom är snygga"

Det här är typ roligt, jag vet inte vad jag klassas som, snygg eller intelligent men jag behöver väl inte få bekräftelse för min intelligens eller utseende av folk. jag fiskar inte komplimanger och sen "neej jag är sämst uhu"
jag bryr mig inte vad jag anses som utav folk, dom får tycka vad dom vill jag behöver inte höra folk säga det åt mig. Jag vet vad jag själv är och det är det som räknas, människor behöver inte påminna mig eller säga att jag är olika saker för det spelar ingen roll, jag är inte osäker på mig själv och behöver därför inte någons bekräftelse.

jag är ingen vilsen tonåring, jag vet vad jag är och det är jag stolt över.

Kommentarer
Postat av: Martin Lindelöf

du är ju bådeoch, smart och jevla snygg! så... ja undra va du vill höra haha :D



att du är rolig! och du är nog de närmsta min drömtjej nån nånsin kommit , du och natalie portman. Du kanske lite mer! eller mkt mer ^^



nåja gonatt ** nu ska jag sova och hoppas på drömma mkt

2008-07-23 @ 01:12:26
URL: http://www.flaxmartin.com
Postat av: Martin Lindelöf

du är ju bådeoch, smart och jevla snygg! så... ja undra va du vill höra haha :D



att du är rolig! och du är nog de närmsta min drömtjej nån nånsin kommit , du och natalie portman. Du kanske lite mer! eller mkt mer ^^



nåja gonatt ** nu ska jag sova och hoppas på drömma mkt

2008-07-23 @ 01:12:32
URL: http://www.flaxmartin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0