Ännu en blogg

Nu har jag skaffat mig en sprillans ny blogg (igen). varför?
Jag var trött på min gamla för den var så deprimerande och den handlade bara om en sak, eller ja en person rakt igenom. Nu är det nya takter som gäller och jag vill bara lägga allt det där bakom mig för en gångs skull. Kan någon skjuta mig om jag lyckas nämna den personen eller börja älta gamla saker i denna blogg? Tack.

Det är sommar och då borde man va ute och göra stan, parker, festivalerna och bara chilla, men inte för mig. Jag har mest blivit hemma och inte gjort någon nytta alls, har ju varit i Tyskland också iofs, jag saknar Tyskland, där hade jag något, där hade jag ett nytt liv som jag tyckte om. Men nu är allt det borta. Men på måndag åker jag ned till Örebro för på tisdag förmiddag så ska jag på en arbetsintervju där, jag hoppas verkligen jag får det jobbet! måste bort från Sthlm innan jag ruttnar och blir en ny blondinbella. snälla? Håll tummarna för mig!

Imorgon fyller min far år också.
han önskar sig en ny mobil, ofta han kommer få det,
jag är helt pank så han får räkna med godis eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0