allting går bra

sitter ensam och har ingenting att göra, jobbet går skitbra och det är hur roligt som helst. När vi sitter och skämtar mellan telefonsamtalen osv. det är så himla roligt.

blivit asbra polare med typ alla där också, men mest dom jag sitter i samma rum som då, och några till. kan nog inte bli bättre!

börjar 6 stycken nya på onsdag, lär ju bli roligt det med hoppasj ag.

idag så har jag passat mina kusiner med farmor, dom är så himla söta. dom ville leka med mig hela tiden och sitta i mitt knä hela tiden "sofiaaa..kom hiiit" :>

har suttit och kollat på yrrol och fnissat lite för mig själv, jag älskar den filmen och kan nog alla repliker utan till. så jävla klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0