uh huh

Vet inte vad det är med mig längre, jag är väl cp eller något. Idag på jobbet bröt jag ihop totalt och fick värsta psykbrytet, mådde skit hela dagen. lyckades sälja 2 stycken annars ligger jag på 20/21 varje dag.
jag tänker bara på en sak hela tiden, eller ja på en person rättare sagt, varför gör jag det för? JAG VILL inte bry mig men jag gör det ändå.

det enda som cirkulerar i mitt huvud är om jag gjort något fel, vad jag gjort för fel och vad det är för fel på mig.

ingen kände igen mig idag på jobbet, alla sa att jag var som en helt annan person.
jag känner mig jättekonstig. nu när jag flyttat till en annan stad, klarar mig själv och har världens bästa jobb med fast anställning på heltid med bästa lönen ever, så borde jag koncentrera mig på det istället. men det som jag tänker på och låter ta överhanden är detta. hur tar man sig ur det? usch.

jag tror det enda som kan få mig att komma över det är att få reda på varför den personen slutat höra av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0