ni smörar som fan, det rinner smör ur munnen på er

sitter på jobbet, vilket inte är så ovanligt för mig, affärskvinnan.
har pratat med petra imorse och berättade the naked truth, hon blev skitglad och var så snäll osv.
jag berättade också att jag har varit skiträdd för att få sparken, då fnissa hon till lite och typ
"men gud nej aldrig, du säljer ju typ bäst här blabla klart du inte får sparken"

jag är värsta tillgången till detta lilla skitföretag, enligt mig så att säga!

vi har börjat med något astöntigt på fredagarna, man ska nominera en kollega och den som får flest nomineringar får ha ett Buddah huvud att ha på sitt skrivbord under en hel vecka. den står för att man är bäst typ och man kan typ "höhö kolla mig jag har buddahn , jag är bäst, ni suuuger"

jag nominerade jennie (fick panik för jag visste inte vem jag skulle nominera, hade henne och typ silikon bruden att välja på) så jag typ "ehm aa jag nominerar jennie..för..ööh.. DU ÄR SÅ SNÄLL! hehehe"
alla ba: aw hihihi hehehe ahah ehehehe!

Iza hade rätt ang. om när jag berättade för folk om DET DÄR, dom flesta på mitt jobb vet om det nu och alla smörar som fan och tom. dom dryga som jag hatar typ är överdrivet smöriga och snälla mot mig. bjöd mig till och med på godis. herregud!
jag blir mörkrädd.

Kommentarer
Postat av: Iza

jag har oftast rätt..dvs när jag inte har fel hehe

2008-08-22 @ 15:04:11
URL: http://isabellag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0