jimmy lever och jag har mål för livet

jag kan vara lugn nu, har äntligen fått tag i jimmy efter en hård vecka med försök att försöka få tag i honom vilket verkade vara helt jävla omöjligt, hamnade hos någon björn sen gav jag väl halvt upp och skaffade hamsterpaj (och han är aaaldrig vid datorn) men det var sista utvägen, men nu har jag äntligen fått tag i honom och han är typ jättebäst.

en annan som är bäst är min chef, hon har ringt 3-4 ggr idag och frågat hur det är med mig osv. mitt jobb är verkligen så sjukt bra med bra människor (om man bortser från louise med silikonbrösten, linda, anna och anna). När jag började på jobbet så tänkte jag vara vän med alla osv. Orkar inte hata hela tiden för jag började ju om på nytt men det finna alltid drygt folk överallt som man kommer bemöta, som snackar skit om en och som är så jävla osäkra på sig själva helt enkelt. men jag ignorerar det bara för jag är där för min egen skull och inte för deras, det är min framtid det handlar om.
tur att resten av arbetskollegorna är typ bäst i världen.

(jag vet att jag låter som en 14 åring men jag kan inte utrycka det på ett vettigare sätt haha)

Petra (min nya coach och chef) är min kvinnliga föebild, jag har aldrig haft en sådan och fattar inte när folk pratat om "åh britney är min förebild blabla" okej britney är inte samma sak för man vill väl inte se ut som en överviktig transa med drogproblem? Men när Petra började på jobbet så kom det till mig och jag förstod faktiskt för första gången vad en förebild innebär, hon är en sådan tjej som har mål, karriär och gör det hon tycker är kul med många olika erfarenheter och så är hon sjukt snäll och en possitiv människa. Man blir stark och vill jobba på och man kommer på mål till sig själv och man får drömmar att "ingenting är omöjligt", man ser hopp i henne, man kan klara av saker och vad man vill bara man brinner för det och kämpar. jag beundrar fan henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0