"HEJ jag heter sofia och ringer fråån..."

sitter på jobbet och är så jävla trött på skiten just idag. har bara fåt gnälliga skit kunder och jag har ont i huvudet. irriterar mig på allt och alla i min omgivning här på detta kontor idag.

1. annsofia ser så sur ut och låter skitsur när hon pratar, fan lyssna på lite bög disco och va glad
2. maria är typ skitfet och går runt utan bh och har mjukisbyxor i fleece upp över magen och brösten hänger ned till knäna och hon tror att hon är så jävla rolig. jag skakar bar apå huvudet.
3. niklas läspar, skrattar som en brud och är allmänt pinsam och efterbliven

när inser folk att dom själva är pinsamma och gör bort sig pga att dom är precis som dom är?

jag vill bara hem nu och sova.

en bra sak idag är att jag ska på visning imorgon på den finaste jävla lägenheten som finns.
håll tummarna för mig!
isåfall flyttar jag redan nästa vecka. puzzheej

ps. jag vill hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0