dammit

jaha jag kan lika gärna berätta för alla nu, jag var gravid, ja jag VAR.
imorse när jag vaknade blödde jag som fan och nu har jag fett ont i magen. dvs. jag fick missfall.

känner mig tom och rätt ledsen. allting verkar gå fel för mig.
men då var det väl inte meningen den här gången i guess.



Förebyggande

Alkohol, droger och rökning kan öka risken för missfall. Däremot ökar inte risken för missfall om du lever ett normalt liv och arbetar, tränar normalt, har sex eller råkar ut för mindre olyckor



fan. varför rökte jag?
bajs.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Var också med om det..härom veckan. Smärtsamt, och konstigt..



Men samtidigt så är det kroppens sätt att stöta bort något som inte riktigt är friskt..



2008-08-26 @ 11:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0